Cestovní horečka

22. května 2012 v 7:55 | Lilly
Tak je to tady, dnes D. maturuje. A já jsem nervózní i za něho :-D Už když jsem včera mířila ve svém společenském oděvu do školy, měla jsem nervy jakobych šla sama znovu maturovat. Déja vu. Navíc jen opakování té cesty, kterou jsem osm let chodila každý den, mi způsobuje žaludeční vředy :-D Nicméně J. to zvládla nejlépe jak mohla, nikdo nevyletěl, nervy přešly... až do dneška :-D

Ráno jsem si zacvičila Six pack, umyla vlasy, hodila do sebe místo zdlouhavého teplého oběda jen bagetu se vším možným, a jela jsem.

Zašla jsem za bývalým třídním, který mě dle očekávání hned táhl na kuřpauzu :-D V rychlosti jsme probrali jen největší novinky, protože tam pořád někdo proudil sem a tam, takže doufám, že se potkáme na těch maturiťácích... no a pak jsem se teda šla dívat na maturity. Bylo to místy docela zábavné, ale i kdyby ne, už jen ten pocit, kdy tam člověk sedí a má to dávno za sebou.. k nezaplacení :-D

Někdy během třetího předmětu jsem utekla, protože večer jsem měla ještě spinning. V tom vedru a dusnu co tu bylo byl teda pěkně zabijácký. Ale nelitovala jsem, to nikdy :-) A po spinningu doma velký úspěch - tatínek mi konečně dal ty slíbené eura, takže je to dobrý, peněz máme dost, můžeme v Římě utrácet a utrácet :-)) Říkala jsem, že do Říma se netěším tolik jako celkově na to, až zas budem s D. moct být spolu? Chyba, těším.

Mám cestovní horečku už teď a aby mi to líp utíkalo, pomalu vymýšlím dovolenou na příští rok. Nejnovější nápad - letadlem do Athén, tam pár dní, pak si půjčit auto a na pár dní k moři. Tak asi na 2, dýl bych umřela nudou :-D Na válení u moře nejsem, ale Řecko miluju a chybí mi, a v Athénách jsem ještě nebyla nikdy. Co na to říkáte? :-)

Mňam, mňam, mňam!

Komentáře

1 Andy Andy | Web | 22. května 2012 v 8:36 | Reagovat

Ať to přítel zvládne! :-) Plány na dovču jsou skvělé! Jsem zvědavá, kdy se někam dostanem s přítelem my... jsme spolu skoro tři roky, rok spolu bydlíme, ale společná dovolená ještě neproběhla...

2 amonn amonn | Web | 22. května 2012 v 9:59 | Reagovat

Já jsem tak ráda, že jsem maturovala loni a mám to za sebou .))) mě je jich tak líto! .))) Řím závidím, your smiling banana made my day! .D

3 I´m not perfect I´m not perfect | Web | 22. května 2012 v 11:11 | Reagovat

Držím D. palce x)) Jsem ráda, že už to mám za sebou xD Já ti tu dovču tak závidím x)) Užijte si to ;)

4 Kathryn K Kathryn K | Web | 22. května 2012 v 14:17 | Reagovat

Wow, ten nápad s Athénama je úžasný, tak ať ti to vyjde ;) No, matura mě čeká "až" za rok, tak ať to D. vyjde ;)

5 Robin Robin | E-mail | 22. května 2012 v 15:47 | Reagovat

Ó drahá porubská slečno, tuze závidím, když se musím učit a Ty si hodláš trajdat pryč:D...btw na blogu se pracuje- hec je hec že:D a objevena jedna věc, který by pomohla ve zdravém stylu, ale to až po návratu!:Dať se máš na co těšit:D

6 LamyLucy LamyLucy | 22. května 2012 v 17:38 | Reagovat

Ahoj, díky za přidání na facebooku :) Nádherná osoba jsi! My se určitě musíme potkat :P Šíša!
Přeji D. všechno nejlepší k maturitám, ať všechno dobře zvládne.
Ty gymaholicu! Strašně se stydím, že necvičím už skoro dva týdny, dneska jdu na to! :)
Cestovní horečku chápu, já jí mám taky :D už brzo budu doma :) Řecko je super, ale dej si pozor na ty jejich ekonomický situace :P
Já byla u moře včera a dneska už jsem nešla, protože jsem umírala nudou :D

7 weareonfire weareonfire | Web | 22. května 2012 v 17:51 | Reagovat

oh všetci držíme priateľovi palce, on to dá ;)) obrázky sú luxusné a s tou cestovnou horúčkou to úplne chápem! ja som zasa presne ten morský typ, ale to neznamená sa len váľať na pláži... :D užite si to závidím ti, ja tento rok nikam moc nejdem :/

8 motivovana motivovana | Web | 22. května 2012 v 17:58 | Reagovat

Urcite to zvladne uvidis :) jak tak ctu porad poctive cvicis mne porad vsechno boli nohy ted uz i ruka asi to moc prozivam nebo nevim ze si vzdycky neco odrovnam :)

PS: Ty malinyyy a ty merunkyy ach :)

9 Lilly de Paris Lilly de Paris | Web | 22. května 2012 v 21:52 | Reagovat

[5]: Taky bych se měla učit:-D To jsem teda velmi zvědavá :-D

10 amonn amonn | Web | 22. května 2012 v 22:42 | Reagovat

Je skvělý .) nojo, ale tak za hnus považuju - no ani nevim .D

11 amonn amonn | Web | 23. května 2012 v 9:39 | Reagovat

Já to tak dělám .)) s lístečkama .)) prej mozek, ty jsi dobrá teda .)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.