To workout or not to workout, that is not a question

16. května 2012 v 8:22 | Lilly
Včerejší dilema se vyřešilo samo. Mamka mi přinesla hromadu práce (přepisuju pro ni něco - brigáda), a tak jsem si dala Shred, abych to po spinningu nepsala do půlnoci. Dopoledne samozřejmě Six pack :-) Už mi to šlo o něco líp! Ale na konci jsem stejně zase myslela, že umřu...:-D


Teď ale řeším další dilema.




Už jsem Jillian vyměnila za jednu posilovnu a dva spinningy. Každé si tento týden ještě jednou dám, to je jasné, ale není to chyba? S přerušením chození do posilovny nebo na jakýkoliv typ aerobního cvičení mám jen špatné zkušenosti - všechny výsledky šly vždycky do háje ať jsem dělala co jsem dělala. Vyrovná se půl hodina šíleného domácího cvičení, u kterého umírám, cvičení ve fitku? Vážně mi to pomůže k té vytoužené postavě, o kterou se už tak dlouho snažím, anebo si to naopak pokazím? Viděla jsem ty úžasné před a po Jillian, ale vážně toho dosáhli jen jejím cvičením? Příští týden si každopádně dám spinningy dva a posilovnu, Jill přidám kdy bude možnost. Řekněte mi, prosím, co si o tom myslíte :-)


Chci, chci, chci...


Každopádně makám, o tom žádná :-) Jenom z toho, jak jsem pořád doma, mi už začíná trošku hrabat... S D. se vidíme tak jednou za dva dny na hodinu, což je ve výsledku dost divné. Ale už ani ne týden a bude maturitám konec, tak snad to pak zas bude dobré :-) Kamarádi, co mi zůstali v Ostravě, se taky převážně učí... V pátek a sobotu opět Brno, chtěla jsem jet na noc domů, ale asi tam přece jen zůstanu a budu aspoň večer s A. (ta dobrá duše, co mě u sebe nechává přespat). A příští víkend už Řím! Neuvěřitelně blízko.. Tak ještě chvilku prostě musím nějak vydržet sama se sebou :-)


Tohle mě pobavilo + něčí kometář: And goodbye to happiness!



Přidávám jídelníčky za poslední dny, jak se mi to líbí na 100%. Jo, dost se opakuju, ale když mi něco zachutná, tak to prostě chci jíst pořád :-) Pár dní a pak si zase najdu něco jiného.. a zase to opakuju :-)

Snídaně: Jáhlová kaše s teplým banánem
- DeNuts kokos
Svačina: Banán + maliny
-- Jillian Six week six pack --
Oběd: Zapečené celozrnné těstoviny (60g) se špenátem a mozzarellou (90g?)
- kafe se 150 ml bezlaktózového mléka
-- Jillian 30 day shred --
Večeře: 2 vejce a teplá zelenina - cibule, lilek, rajče na troše olivového oleje
- trocha popcornu

Snídaně: Jáhlová kaše s teplým banánem
Svačina: 1/4 tmavé bagety s gervais a plátkem sýra
-- Jillian Six week six pack --
Oběd: Zapečené celozrnné těstoviny (60g) s rajčatovou omáčkou a mozzarellou (60g)
- kafe se 150 ml bezlaktózového mléka
-- Jillian 30 day shred --
Večeře 1: Salát s balkánským sýrem, 1/4 tmavé bagety s gervais a plátkem sýra
Večeře 2: Kuře (100g) a teplá zelenina - cibule, paprika, rajče

Snídaně: Jáhlová kaše s teplými jahodami
Svačina: 1/4 tmavé bagety s máslem a plátkem sýra
Oběd: Tortillová celozrnná pizza s kuřetem (150g), špenátem a mozzarellou (50g)
- DeNuts kokos
- kafe se 150 ml bezlaktózového mléka
-- Jillian Six week six pack --
Svačina: Salát s balkánským sýrem, 1/2 tmavé housky (30g) s gervais
-- Jillian 30 day shred --
Večeře: Kuře (100g) a hromada lilku (na pánvi, na troše olivového oleje)
 


Komentáře

1 Robin Robin | E-mail | 16. května 2012 v 8:41 | Reagovat

Btw. občas mám pocit u Jill, že čím více se cvičí, tím míň to jde a v polovině ji proklínám, ale když ona zařve, je to jako motor go go go!:D

2 Andy Andy | Web | 16. května 2012 v 8:44 | Reagovat

Další pravidelná dávka v podobě tvého článku :-) Každé ráno hned koukám, jestli už jsi napsala :-D

S tim cvičením ti bohužel neporadím, já se v tomhle až tolik neorientuju. Ale určitě tu bude někdo, kdo ti s tím pomůže. Já bych to prostě nějak střídala a ten aerobní pohyb určitě nevynechala, ten je podle mě hodně důležitý. Jenže stejně tak posilování. Obzvlášť když ty už asi spíš jen formuješ, protože podle fotky štíhlá jsi.

Jídelníčky pěkné! Když si něco zamiluju, taky bych to nejradši jedla pořád :-)

3 laara laara | Web | 16. května 2012 v 9:09 | Reagovat

ja ti tie dilemy teraz tak zavidim.. O akomkolvek cardiu mozem len snivat, bez jednej nohy :/ mozem robit akurat brusaky ale to spalim tak 5 kcal za hodinu.. Imho to dokazali len jej cvicenim a zdravym jedlom ale mozno som naivna :)

4 fitness-girl fitness-girl | Web | 16. května 2012 v 9:23 | Reagovat

Jídelníčky jsou super :) Jinak s tím cvičením, sama nad tím teď uvažuju, zda to tak stačí. Dlouho jsem cvičila jenom doma podle videí, bodyrock apod. a hubla jsem krásně. Teď ale jak chci ještě trochu vyrýsovat postavu a už to nejde tak lehce, tak jsem přecejenom zařadila více aerobního pohybu v podobě běhu :)

5 fitness-girl fitness-girl | Web | 16. května 2012 v 10:55 | Reagovat

Myslím, že takhle rozložený pohyb bude super ;) Vždycky je lepší dělat více drhů pohybu a různě to střídat ;)

6 just-bell just-bell | Web | 16. května 2012 v 14:52 | Reagovat

Já mám s Jillian ty nejlepší zkušenosti, díky ní jsem začala na svém těle objevovat svaly, které jsem tam nikdy předtím neviděla :D

7 motivovana motivovana | Web | 16. května 2012 v 15:56 | Reagovat

Takovy pohyb a jidelnicky musis hubnout ne?  S cicenim ti bohuzel asi neporadim sama nevim... :)

8 Sporty M. Sporty M. | Web | 16. května 2012 v 16:00 | Reagovat

děkuju za radu, zkusím přidat a když nepomůže, tak kdyžtak zařadím nějakou druhou lehčí večeři! to mám také stejně, když mi něco moc chutná, tak jsem schopná to jíst až do přejezení :D jé Řím, tak doufám, že se také někdy podívám :)

9 LamyLucy LamyLucy | 16. května 2012 v 17:00 | Reagovat

Lillíííísku, jsem hrozně ráda, že píšeš, normálně jsem se do tebe zamilovala :D
Přemejšlela jsem teď jak se vrátím, že  jsem viděla jedno posilko za rohem u domu. Tak že bych ráno tam chodila běhat a odpoledne bych si dala Jillian nebo Cassey Ho. Možná bys to mohla udělat podobně, nebo to prohodit - dopoledne Jillian a k večeru na spinning, a každej den bys nemusela dělat oboje :) A tak bys neskončila ani s jedním : a mohla bys to různě střídat. Spinning miluješ, není důvod se ho vzdávat!
Ten ŘÍm ti opravdu hodně závidím - budu sem lézt každou minutu :D budeš tam mít net nebo nehceš pisálkovat před přítelem? Nepřežiju bez tebe :DDD

Ten anti-proana obrázek mě hodně rozesmál :D legrace.

JÍdelníčky? Chutný a pestrý! S jídlem dělám to samé :D taky bych to jedla furt dokola, když mi to chutná :) - Vážíš si potraviny?

10 weareonfire weareonfire | Web | 16. května 2012 v 20:01 | Reagovat

jedálničky super, ako vždy :) a pohyb tak isto. no podľa mňa je to v podstate jedno, hlavne že robíš nejaký pohyb a rozmanitosť je v poriadku. teda aspoň podľa mňa, neviem čo platí u teba ;)

11 K. K. | Web | 16. května 2012 v 20:44 | Reagovat

S tím cvičením je to asi takhle. Samozřejmě že to se cvičením jde, musíš ho ale kombinovat a střídat, i něco aerobního a cardio i posilování, aby si tělo nezvyklo na jeden pohyb. A do toho se zdravě stravovat, žádné popcorny nebo brambůrky po cvičení, to je potom k ničemu (jen příklad :).) Držím Ti palce, myslím že ti to pomůže, rozhodně zpevnit postavu a vytvarovat :)

12 uniquexception uniquexception | Web | 16. května 2012 v 20:45 | Reagovat

papáš omnoho viac ako ja, ale velmi zdravo, určite lepšie ako ja.. krásne jedálničky! :)

13 lightenka lightenka | Web | 17. května 2012 v 0:32 | Reagovat

moc pěkné jídelníčky :)) i ten pohyb :))

14 Kathryn K Kathryn K | Web | 17. května 2012 v 8:24 | Reagovat

Krásné jídelníčky :)
Intenzivní cvičení doma se posilovne určitě vyrovná ;) vždycky záleží na intenzitě :)

15 Sporty M. Sporty M. | Web | 17. května 2012 v 8:44 | Reagovat

jako jo, lepší než velká čokoláda, ale kaloricky je to taky docela pálka... ale tak chybama se člověk učí ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama